6/30/2014

Anysberg na Good Hope

5H00 in die pad, go go go wil vanaand Trouthaven toe.....Jaag tot by die grondpad, Klaas Vakie moer my plat net voor die grondpad, maar die 20 min cat naps is besig om vir Klaas Vakie die skrik op die lyf te jaag. Die pad vlieg verby en netso oor die 6 ure toe is ek in Montagu. Gelukkig hoef ek nie meer oor Klaas Vakie te worry nie, ek het nou 2 saal sere wat my wakker hou !!!

Saal sere is eintlik wonderlike goed, hulle laat jou staan en trap en dan vlieg die kilo's sommer vinnig verby. 2H45 later toe drink ek 2 coke's in McGregor alles mooi in plek vir Trouthaven behoort so oor 2 ure en 'n bietjie in Good Hope te wees.

David het 'n nuwe pad na Good Hope gemaak, hy het ou apartheid era Eskom padjies herontdek, apartheid is lankal verby en die pad is al 20 jaar in sy moer in. Wat ons gewoonlik net so oor die 2 ure na Kasra gevat het, vat my nou so oor die 4 ure na Good Hope en dis maar net so 7 km verder.....

Dis 20H00 en as ons nou ry, dan is ons 4H00 in Trouthaven, en dan ry ons meer as 24 uur aan mekaar. Ek is moeg die moer in, dan moet ons maar meer as 'n cat nap vat.......

No comments:

Post a Comment