6/17/2014

Dag 2 Boshelweni na Masakala

4H00 weg uit my Boshelweni rusplek, 6 perde het my mooi opgepas deur die nag. Die wind waai so erg, klink of dit reën soos die blare wapper. Wou deel word van die Ntsikeni groepie, maar die berg is aan die brand, en as my slaapsak brand waarin slaap ek dan ?

8H00 by Ntsikeni, eet gou en jaag na Glen Edward vir 'n shower, hulle sal dit nie sê nie maar ek ruik soos 'n leeu, glad nie goed nie. Gister aand 'n groot fout gemaak om in my fietsry broek te slaap, my ali is lekker seer en dit lyk nie goed nie.

Net na 14H00 weg na Masakala, dadelik word ek bewus van die feit dat  wattle sleep paaie nie meer so gereeld  gebruik word nie, die mense het nou of elektrisiteit of 'n ander vorm van energie. Dit word donker oppad na Gnolintaba platkop, gewoonlik mik jy net vir die nek en tel dan die padjie op, maar met die nuwe energie bron is dit asof die wattles oorneem en ek soek die pad in die donker. Dis donker maan en dit donner lekker rond, kan nie eers my eie oë sien nie, gelukkig vind ek die pad en is net na 21H00 by Masakala en besluit om te slaap, nie veilig in die veld nie, het my fietsie more nodig.

No comments:

Post a Comment