6/18/2014

Dag 4 Tinana Skaap Kraal na Elliot afdraai Gerage

Die dae trek alweer te vinnig verby. Francois het besluit dis die laaste keer wat hy buite slaap, hy kan nou maar die tick maak. Vir my is dit nog net die begin van baie buite slapies. Skaapmis is baie goeie isolasie teen die koue, dit proe en snuif net nie so lekker in die vroeë oggend ure nie......

Ek neem weer vir Francois op 'n besienswaardige toer, sien self goed wat ek nog nooit gesien het nie. eerste lig is ons reeds in die Vuvu vallei, ek vat die hoë lyn, gisteraand se uitslaap het so bietjie aan Francois gevat, hy raak agter en ek het 'n plan wat moet werk !! Vroeg oggend by Vuvu, kos nie gereed nie, gelukkig mis ons niks nie, 'n glas melk en droë wors doen die ding en ons is oppad na Lehana's.

Die wind van die hel is besig om op te steek en ek snou nuwe woorde toe op Lehana. Kyk dit wil gedoen word om 'n dikgat soos ek 'n paar keer om te waai. Lehana's voel vir my baie hoër en moeiliker in die dag as in die donker, seker maar omdat jy kan sien waarna toe jy nog moet gaan. Die wind pla en ek raak vinnig en Francois raak agter, bo-op die pas trek ek al my klere aan, moet Rhodes in die dag maak en doen dit ook 17H00 in Rhodes. Ons bly by 'n nuwe plek, dis lekker en uitlokkend, dalk moet ek oorslaap, David vra my wat is my plan en dadelik besluit ek om aan te stoot. Na 'n lekker bord kos val ek in die pad, die wind het so bietjie gaan lê, maar die koue is oorweldigend, vannaand gaan dit lekker koud word en ek stoot aan....

Melanie praat iets van 'n advertensie na die pool toe, wat die man wat elke dag die slegte weer trotseer het eerste daar aangekom het. Wel dis verseker my laaste Freedom en ek moet seker met spoed daar aankom en maar vasbyt en die weer trotseer.......



No comments:

Post a Comment