6/17/2014

Dag 3 Masakal na Tinana Skaap kraal

Ontmoed vir vriendelike Francois vroeg oggend by Masakala, hy wil graag saam ry en ek vat die sterk man vir 'n paar draaie. Ons dink eers dis rook, die hele wêreld brand mos hier, alles moet mos gebrand word en die Vader alleen weet hoekom, maar dis mis, en as jy nou gedink het donker maan is 'n bliksem, try mis.

Aangesien dit my 5de Challenge is pak ek nie meer kaarte van die bekende dele nie, net die nuwe dele, ek het 'n kompas in my horlosie, maar die kompas is niks werd sonder 'n peiling nie en 'n peiling kan net van 'n kaart gemaak word en ek het nie kaarte nie........Dis redelik maklik om op die spoor te bly tot by die Kinra vleilande en dis waar ons begin rond tas in die mis, eers neuk ek neer en skenk bloed, toe word dit bedonnerd koud en toe word die mis so dig ons kan wegkruipertjie speel 20m van mekaar sonder om enigiets te sien..........

Dis so mistige ek vat vir Francois sommer vir 'n paar draaie, hy sê niks en trap maar net. Die mistigheid klaar net betyds teen 11H00 op, anders was ek en Francois weer terug by die start...Mparane vlieg verby, Gladstone volgende en by Maria Zell roep ek halt, nog nooit die kans gekry om die plek in te neem nie en aangesien dit my laaste Challenge gaan wees gaan ek dit bietjie inneem......



Net na 13H00 by Ongeluksnek, Francois stel meer belang in die rofslaap ding, en vra my waar ek gaan slaap ? Weet nog nie, maar ons sal weldrae uitvind, Tinana is 'n opsie en dan die donga oppad na Vuvu, maar ons moet eers daar uitkom.......

Die Quebekka MTB's begelei ons na Thaba Chita, so nou en dan ontaard dit in 'n resies, en met die gelaaide Cannondale gee ek hulle nogsteeds slae. 'n Dringendheid beur in my op, nie lus vir die tog van Blackfountain na Tinana in die donker nie en skielik vang ons spoed, die laaste deel vang ons in die nag en die sleep padjie kom en gaan, ek soek die krans afklim padjie en vind die skelm afdraai net voor ek moed opgee, Tinana hier kom ons.........

By Tinana besluit ek op die Skaap Kraal, heel beskut teen die wind en weer, vergeet heeltemal van die kerk wat se deure eintlik wawyd oopstaan en vir ons wag. Die skaap drolle dien sommer as goeie isolasie, ek vra weer vir Francois of hy nie maar by die huis so 2km weg wil slaap nie, maar uitslaap saam met my is op sy bucket list en hy gaan dit vanaand aftick.........

No comments:

Post a Comment