6/23/2014

Dag 9 Oom David se Struisberg na Bucklands

Dag 8 se plan was om Gegund te maak, maar Struisberg se aandeel in seer voete en knie, het my net daar laat neersak in die oopte. Ek was bang oom David sien my en lê toe maar hinderlaag, lê laag en hinder niemand nie.

3H00 op los vir oom David en tannie Verity choclates vir al die jare se gasvryheid en val toe maar nie die pad. Al wat ek kan se dis warm, die wind waai die groot woorde uit my uit en dis net jaag, jaag en jaag.
Dis warm, somer son warm, ek sweet, my hare en my baard irreteer my grensloos en ek wil net die dag omkry. Die wind steek op en bring stof en meer iritasies, ek wens die dag om en jaag tot by die werkers huise. 'n Tuinslang bring koel lafenis en ek betree die Gwaas, sommer voor die rivier kruising het die son my droog gebrand, hoop ek het genoeg water.......Stop by die AA huis en kry brak water van die windpomp wat volspoed water uit die aarde tap. Skielik kry ek 'n bevlieging, in 4 jaar het ek nog nooit die Perde Poort in daglik gesien nie, 'n dringendheid beer in my op en ek trap sodat ek die keer, in my laaste Challenge die Poort in daglig sien.

Vir die eerste keer in 5 jaar sien ek die Perdepoort in daglig, nogal 'n belewenis en om dit te vier maak ek nou vir my lekker Johann Risik Koffie by Kleinpoort, dis mos afdraande van Kleinpoort na Hannes van Bucklands.......

Wat gaan more oplewer ??


Bucklands slaap plek, onder die sterre, wonderlik, as jy jou oë oopmaak sien jy net sterre........

No comments:

Post a Comment