6/22/2014

Dag 8 Skaap Skeer Stoor Andrew Jordaan na Struishoek

Recap net gou die dag aan die bokant van Struishoek Portage, as ek dit nie nou doen nie gaan ek vergeet. Het gister oggend 4H00 opgesstaan in die Engelse Blokhuis en gery tot vanoggend 2H00. Geen Engelse in of om die Blokhuis gewaar nie, hulle het seker gehoor daar is 'n regte hardegat boer oppad.....Moet sê, ek het nogal baie lekker geslaap in die Blokhuis, seker die dat die Engelse maar gesukkel het om die Boere raak te sien.

Mik vir Stuttgaurd maar die koue wind briek my, ek beluit om in Irwin Tam Safari's agter die muur van die groot hek te slaap. Gelukkig pla die wind so ek besluit toe maar op 'n skaap skeerder stoor om uit die koue wind te kom. Spring vanoggend 5H30 weg en toe ek die hek oopmaak waar ek wou slaap, loer die buffels vir my. Ek dog toe maar, staan net stil, jy stink soos 'n Leeu en lyk so deurmekaar soos een. En so kyk ons mekaar in die oe, 10 voet uit mekaar, en ek dog toe om maar 'n foto te neem, net as evidence as die buffel die leeu so storm.

Ek dink die buffels se verbasig was so groot, hulle staan nou nog daar, ook maar gelukkig dat ek nie baie bad nie......
 Die buffels kom my seker ook verwar het met die leeus se gebrul aan die oorkant van die pad, hulle was duidelik baie ongelukkig met die koue. Wys jou net hoe werk die Liewe Vader, as ek geslaap het waar ek wou slaap sou ek seker onder die neus van een van die buffels aan die slaap geraak het en dit kon dalk baie onplesierig ge-eindig het....
 Ek het al gehoor van 'n brandende doringbos, maar 'n gevriesde een, nog nooit nie, moet sê dis asemrowend mooi om te aanskou.

By Amanda van Stuttgaurd spring ek in die stort, probeer om van die leeu ontslae te raak, dink dit het so semi gewerk, ek het net een stel klere en twee broeke en Sandra van Kranzkop het hulle laas gewas.......

Mik vir Gegun en daar's nie tyd vir speletjies nie, Oom Gawie vlieg verby, so ook Schufteberg en die pad na Groot Dam, betree Groot Dam in daglig, die krag is af en ek wurg 'n paar broodjies af en val weer in die pad na Struishoek.

Ek probeer Melanie se sub 15 dae plan maak werk, hoop ek kom reg.... al wat in my kop maal, is push, push, push ! As ek die plan wil maak werk moet ek elke dag verder push as in die verlede, ek moet Gegun maak !!!!

Met laaste lig betree ek die klim by Tollie's safari's, bly maar altyd 'n stywe klimmetjie, maak goeie tyd tot by die hobbel pad klim, iemand het 'n skraper gekry en die hele pad omgedolwe en nuwe paaie geskraap......


Met die afdraai na Struishoek is my verbasing groot, hier is 'n Highway geskraap< en ek wonder of ek op die regte pad is, blykbaar was ek.......

Oom David se manne het Struishoek weer mooi gemerk, nog 'n plek wat ek nog net in die nag agter ligte beskou het, hier is 'n vrag water af, dit moes een of ander tyd vreeslik gereën het, oral lê los klippe. My voete is seer, stud pressure, en die ongelykte terrein doen hulle nie juis goed nie, my knie skree ook al en die tyd vlieg verby. Dis verbasend hoe lank die portage mens vat, altyd baie langer as wat jy dink, 23H00 slyp ek verby Oom David se huis, die ligte is aan en ek weet hulle wag vir my en om nee te sê vir Oom David en Tannie Verity se gasvryheid is onmoontlik......

My voete is seer, vrek seer, my knie skreeu vir ophou, pyn pille werk nie meer nie en ek gee in, dis vir my verbydend om naby Oom david hulle te kan slaap, dis amper of hulle daar is en ek sak neer onder 'n afdak, maak koffie, eet beskuit, sluk nog pyn pille en kom tot ruste, more is nog 'n dag, 'n ver dag.

Vroeg die oggend los ek 'n choclate en 'n paar pakkies lekkergoed vir Oom David hulle op die stoep, hoop hulle kry dit, voel baie skuldig omdat ek nie gaan groet het nie, maar ek moes buite slaap om fondse in te samel vir die Scholarship Fund en dit sou onmoontlik gewees het met Oom David se uitsonderlike gasvryheid......

No comments:

Post a Comment