6/19/2014

Dag 5 Elliot afdraai na Rossow Skaap Skeer Stoor

Nog 'n daggie rol verby, al vegtende teen die wind, gedink die wind sal gaan lê, maar op die Freedom moet jy nooit dink nie jy moet net doen ! Vroeg opgestaan in die gerage van die verlate plaashuis waar ek gister oornag het. Die man van Rhodes het my vertel van die huis, ek het eintlik gemik vir Brankstone plaas, maar hy het vermoed daar bly nou mense, wat toe wel die geval was. Groot was my verbasing toe ek 'n ou Landcruiser in die oop gerage vind, hier is dit blykbaar heeltemal te koud en afgelee vir skems om te oorleef....

 Oorweeg om Chesney World 'n skip te gee, Christo is nie meer daar nie, maar uit respek draai ek toe maar af en geniet Christo se gasvryheid en lekker kos vir 'n laaste keer. Jaag, jaag  en jaag moet ver verby Slaapkranz kom, dit sal ook 'n eerste keer wees, Andrè en Joyce is soos familie, maar ek is besig met 'n plan en dis my laaste Challenge, moet die ding maak werk......

Oppad na Slaapkranz kry ek 'n boodskap van Joyce, my kos staan gereed in die spens, ek moet dit net warm maak en geniet en dan kan ek weer in die pad val. Baie spesiale mense, nou familie van my, by Slaapkranz kry ek my lekker bord kos, die ander drie sal eers vanaand hulle lekker kos kry.....

Slaapkranz portage vlieg verby, my linker knie kry 'n snaakse klapgeluid by, seker maar om in ritme met die Freedom te bly.........dit bly maar 'n stywe klim, maar dit moet vinnig gebeur want Bontehoek lê nog voor en daglig maak dit baie makliker........

Met laaste lig maak ek die bokant van Bontehoek, uit die ysige wind maak ek gou 'n oproep na Mel, ek verlang haar en dis sommer 'n lekker plek om te gesels en die verligtende sterrre hemel te aanskou, vol nuwe krag val ek in die pad.

Dit word al hoe kouer soos die aand aanstap, 'n bakoor jakkals kom kyk wat maak ek in die vreeslose koue, waarsku my teen die koue van vanaand. Ek voel dit byt, oorweeg om my reënjas ook aan te trek, gelukkig is daar 'n hele paar klimme na Rossow.

By Rossow is ek 'n bewegende gevriesde blokkie, kry myself jammer, oorweeg die Polisie stasie vir slaap plek, 'n sel sal nou lekker werk, maar alles is di toe, soek 'n ou huis maar my ou huis is afgebreek en nuwe RDP huise in sy plek gebou, ja hulle bou tot RDP huise in Rossow.......

Die wind sny deur my, mik maar vir 'n ou opstal net voor die groot afdraande na Moordenaarspoort, maar dis dam koud en enige bos langs die pad sal ook doen, gelukkig nie 'n groot genoeg bos om die snyende wnd te keer nie en ek eindig in die ou Skaap Skeer stoor van die opstal. Dis vrek koud en ek weet ek moet uit my fietsry broek kom, my ali lekker seer, moet roompies smeer.......

Eerste ding, kook koffie water, kry die slaapsak uit, klere uit, room aan ali, PT broek aan, in die slaapsak en geniet 'n lekker koppie koffie saam met Ouma se beskuit, more ruil ons die roetine net om, vat gewoonlik so 20 min.....


No comments:

Post a Comment