6/25/2014

Klaas Vakie dag......Cambria - Willomore

Klaas Vakie kom donner my sommer vroeg rond op pad na Dam se Drift, en as dit nie genoeg is nie kom neuk die wind ook !!! Waai my 2 keer om op die berg en dis toe sommer dat ek met een klap vir Klaas Vakie en die wind donner.

Bergplaas, 24H00 sak ek neer op die mooi groen gras, dit was 'n lang dag, ek het bosbreker in Modor gespeel en moes toe nog 'n plan met die fiets ook maak. Trek 3H00 weer weg, gelukkig hou die koue my wakker, maar o wee toe die son opkom ry ek ses spore. Ek raak ge-irreteerd met my mopkop en my baard en Hestelle doen die nodige regstelling, sny soos 'n ware boervrou die mopkop skoon met 'n nommer 4 kammetjie knipper.

Trek weer weg, 'n half uur later vang Klaas Vakie my, my Droopy oe hang oor die handel bars, my Bob the Hitman Skinstad tong sleep op die grond en die spoeg drup, drup soos 'n ou parkie kraan. Hoe de moer bly jy wakker as jy so voel, slaap boetie slaap en dis wat ek nou gaan boetie. Ek gaan nou slaap......

My wonderlike vrou waarsku my teen die wind en reën van more, maar ek is moeg, en hopelik gaan lê die wind....

No comments:

Post a Comment