6/17/2014

Dag 1 PMB na Bosheweni

Die doelwit wat ek vir myself gestel het is om elke dag verder te ry as in die verlede. Dit werk sover !!
Spring die oggend weg, saam met Anton Maybery en 'n paar ander sterk manne......

Dit voel so asof hulle 'n erewag vir my staan, niemand kom verby nie en almal bly agter my al ry ek stadiger, net tot ons die teerpad verlaat, toe vlieg die manne weg. gelukkig is ek gewoont aan my eie ding doen teen my eie pas, sal hulle nou-nou weer vang.........

So karing ek op my eie pas aan tewyl die 5de Freedom Challenge stadig in my insak, hopelik is vanjaar my jaar, ek is nie gepla oor wen nie, ek het my eie persoonlike doelwitte, 12 of 13 of 14 dae enigiets onder 15 moet ek doen, dis my laaste keer en ek moet moet dit doen.

Die nuwe pad wat Ian oopgekap het is 'n droom in 'n fee verhaal, dis soos die Sani, ons moet dalk vir Ian kry om die Osseberg en Stetteyns oop te kap, gaan op my normale plek deur die rivier, moet afkoel dis ongehoort warm. Betree Hela Hela, dit voel soos 'n oond, halfpad op gooi ek myself nat met die waterval se water, my bene mik mik om te kramp. In Klerksdorp is 'n miershoop moer hoog, hier is MOERSE berge en ek sal myself mooi moet pace, vanaand en more sal dit sommer baie beter gaan. Ek kom by Allandale aan, die ander manne Anton, Daniel en Axel lank vergete al verby. Laaste lig in Donnybrook, koop vir my 'n coke en laat waai, alles gaan goed tot so 3km van Centocow. Kyk ek is gebou vir spoed en afdraandes is my kos, ek vat altyd so klein sneak langs die laaste bloekombos af na Centocow, en ek vang lekker spoed teen die afdraande, heeltemal te laat sien ek die draad van die draadhek sonder hout droppers. Die een draad vang my onder die slaapsak en die ander een vang ek met een van die trappe, dis soos 'n bungy cord, iets vang my, my spoed neem af, ek is oor die handle bars, my oë loer vir die grond en dan word ek terug gewerp. Wat de moer het nou net gebeur ?????

Gelukkig nie seergekry nie, helmut bietjie stukkend, een van die briek kabels 90 grade gebuig en dis dit......

Centocow is altyd laatnag toe, sukkel altyd om die mense wakker te maak en ek besluit voor ek die ander manne wat hopelik daar slaap wakker maak, verbeur ek my ete en steek hulle saggies verby in die nag. Kry water langs die pad by een van die baie krane, klim die helse berg uit net om te sien Ntsikeni in die verte is aan die brand ????

Ek wou deel raak van die Ntsikeni klub, maar die brandende berg is 'n goeie verskoning om maar in die Boshelweni bos te gaan slaap......

Net baie warm, mens sal sweer dis somer, lekker buite geslaap onder die sterre met 6 perde wat wag gehou het. Een les wat ek geleer het, is om nie met jou frot fietsry klere te slaap nie....

Boshelweni bloekom plantasie, slaap onder die sterre, klink soos die see soos die wind die blarre en takke kasty en ses perde hou wag oor my.

No comments:

Post a Comment