6/11/2014

Groot oog Nag Apie

Met groot bewondering besigtig ek die nuwe generasie Freedom Challenge race snakes se vordering.....

My maag maak draaie as ek hulle so kyk, hulle moet op Red Bull of iets wees, want hulle vlieg. En ons, die sogenaamde race snakes, wat bly oor vir ons ? Centocow op die eerste dag is nie meer 'n opsie nie, dis nou Ntsikeni of jy verander in 'n pofadder. En die wat Ntsikeni al in die verlede gemaak het, wel vir hulle bly seker net Glen Edward op die 1ste dag oor.

My maag maak wilde draai en ek bedoel WILDE DRAAIE, ek kry sommer 'n gemoeds bek@king, wat moet ek nou maak ? Wel ek moet seker maar net begin en vergeet van die res, my eie pas vat en my gat in die Kaap kry...

Gelukkig het ek my eie teiken sub 14D7H55 en dis al waarvoor ek mik, ja die race van die verlede is weer aan. Al verskil is daar is net een aap wat 'n tyd jaag. Hopelik sleep een van die regte race snakes my in my eie nuwe rekord in, dis nou as ek by die Red Bull Flying Squad kan hou......

Wat se die een nag apie vir die ander nag apie ?
>
>
>
>
NAG APIE
Sent from my BlackBerry® wireless device

No comments:

Post a Comment