6/17/2017

Slaapkranz - Brostelea

Tim vra my om saam met hom te ry, ek kry die briefie en 'n omkoop chocolate van hom toe ek wakker word. Om vir Tim nee te sê bestaan in my woordeskad nie, en my hoop was mos eintlik dat ons saam moet ry, ons het nou mos al in die verlede van Slaapkranz saam klaargemaak.

Tim praat my gou gou in 'n 12 dae klaarmaak in, heel malligheid in my oë, maar nouja die plan is om Romansfontein te haal voor die aand draai.

Ons vorder goed, my spekkies is nou al amper heel uitgebrand, maar die ligter Tim klim steeds beter as ek, ek los hom maar teen die steiltes en vang hom maar net weer op die plat. Nege ure later groet Danie van Moordernaarspoort ons met sy welbekende butternut sop. Ek en Tim wonder nou nog oor hoe die manne dit in 5 ure doen, want dis nie asof ons gespeel het of verdwaal het in die donker nie, maar nou ja sommige ouens is vinniger as ander....

Tim praat my in die 12 dae ding in, maar dan moet ons Romansfontein vandag maak, ek stem in, maar oppad na Brostelea verander my wysie, dit was net nou die dag -11 oppad na Chesneyworld, Molteno was -16 op dieselfde dag, ons kry vir Ingrid langs die pad, haar skoene is gaar soos twee jaar gelede se Freedom Challenge skoene en sy kry nuwes en moet 'n daylight penalty uitsit by die volgende stop. Net na 19h00 is ons by Brostelea en die 82km na Romansfontein in die donker op moeë bene kan gou 9 ure se trap raak, indien ons, ons gatte roer en nie met moeë bene trap nie en ook nie rond tas in die donker nie, behoort ons teen 3H00 / 4H00 daar te wees.

Dis klaar 2.vrek koud, die nuwe koorsblare vorm nog vars in my mond, ek onthou nog te goed hoe 'n 5 uur skof in 'n 9 uur skof vrrander het en ek besluit ek het mie lus om vir 25 ure+ te ry, waarvan 8 in 2.Moer koue omstandighede gaan wees. Ek kan liewers warm slaap en more vroeg laat waai en breakfast saam met Tim geniet....

Tim aarsel so oomblik, wonder oor warm koffie en val toe maar in die pad, ek dink dis 'n groot fout want dis reeds koud, maar Tim is 'n aanhouer, ons ien mekaar af, dis half sleg vir my want dis lekker om te ry, maar my gevriesde vingers van twee dae gelede laat my hunker na warmte en ek kies die pad na 'n warm stort en Tim die koue nag in, hopelik sien ek hom more iewers........



Sent from my Sony Xperia™ smartphone

No comments:

Post a Comment