6/23/2015

Hofmyer - Stuttgaurd Die kort dag

Magic dag!  Ek en Indiana Jones het gister aand gesels, dis sy eerste race en hy wil graag klaarmaak. Ek dink Indiana doen dit om die regte redes, myne is om te race, syne is om te geniet, en dis hoekom ons, ons vanaand by Stuttgaurd bevind.

Mens leef net een keer en ek dink jy is baie gelukkig om die Freedom meer as een keer te kan doen. Jaag, ja more is nog 'n dag, maar vandag geniet ons ten volle.

Terwyl ons toe besluit om dit rustig te vat, begin ons toe eers na 6H30, opsoek na Mike en Casper se slaap plek by Elandsberg. Dit moes maar blerrie koud gewees het, gelukkig kon Mike 'n nuwe woord leer: Lepel lê lekke man lekke....

Luiperd spore in Elandsberg

Ek vind Mike Woolnough en Casper Venter se lepel lê plek en net so entjie verder die luiperd spoor oor die vorige manne se spore. Mike en Casper het seker vreeslik gesnork of glad nie soos kos geruik toe die perd op hulle afgekom het nie.

Die pad is lank en eentonig met 'n lastige windjie wat pla, waai so reg van voor af, gelukkig pla dit nie te veel wanneer jy toer nie, die enigete probleem van toer is die tyd gaan baie stadig verby, heeltemal te stadig na my sin...

Ons toer die dag deur sonder enige haas, en hier sit ek voor 'n kaggel in goeie geselskap met geleende pantoffels en 'n T shirt, more is nog 'n dag.

'n Resies perd moet koud gelei word om reg te wees vir 'n groot race en ek dink die dag kom nader.....nieverder

www.matlaabana.co.za        http://matlaabana.co.za/freedom-challenge.php

No comments:

Post a Comment