7/12/2010

2010 Diemersfontein Dinee







Wat 'n wonderlike ervaring om jou ervaring met die res van die challengers te kan deel. Dit was beslis die moeite werd om die dinee by te woon.
Ons het strategiee uitgedeel, foute gemaak bespreek, wat ons volgende jaar gaan doen en verseker nie gaan doen nie.
Ons het bevestig dat dit wel moontlik is om die Freedom in 'n sub 13 dae te kon voltooi, daar sal wel fyn beplan moet word, baie geskaaf moet word, 'n plan A, B ,C en D gereed moet hê vir wanneer alles nie volgens jou beplanning verloop nie.
Glenn Harrison die Gentle Giant soos hy ook genoem word bly 'n yster, eintlik 'n tungsten met 'n hart van goud. Ek het my gat af gery om hom te vang, hy is altyd goeie geselskap en dis net 'n plesier om saam met hom te ry, en om voor die boeretrein te bly wil gedoen wees.
Van ons almal het Glenn verseker die minste slaap gekry, hy het letterlik tot laat in die middernag gery en ek glo tussen 2 en 4 ure slaap gekry, voor hy weer met sy nuwe aanslag begin het. Soos dit vir my klink het die hoofspelers almal na 'n hoër rat oorgeskakel nadat die gerig bekend geword het dat ons oor Lehana's in die nag is.
Dis nogal verbasend wat inligting oor die race aan deelnemers doen, Commander Crous wat volgens homself nie rekenaar vaardig is nie, alhowel ek dit nie glo nie, het iewers 'n baie akkurate informant gehad wat hom die presiese doen en late van Alex Harris deurgegee het. Ons het tot op die minuut geweet hoe laat hy op die verskillende plekke was. Ek glo elkeen van die hoofspelers het so informant of informante gehad, want skielik was ons in 'n wilde jaagtog vasgevang.
Alex was vir my die slimste deelnemer, en ek glo uit sy vorige ervarings uit ekspedisies regoor die wêreld, het hy geleer dat jy nie langer as 18 ure moet ry nie, hy het inderdaad 'n baie slim race gery. Ek aan die anderkant het 'n goeie beplanning ingesit vir 'n 13 dae ervaring, op 'n staduim was ons goed opkoers, ek het tot 'n plan B gehad, maar o wee, jy moet meer as 4 planne hê veral as die elemente begin inskop.
My hoofplan indien ek weer deelneem, en dit in 13 dae wil klaarmaak bygesê, sal wees om alleen te ry, dis soos Tim sê : "Enigiemand is welkom om saam te ry, maar ek stop wanneer ek stop."
Ek het die alleen ding al gedoen, dis glad nie so lekker soos wat dit klink nie, heelwat vinniger wel, nie dat ek ooit my ervaring die jaar saam met August en Carl sal verruil nie. Die groot voorwaarde om alleen te ry is dat jy die roete deeglik ken en dat jy 'n redelik baie harde tungsten kop moet hê. 'n Tungsten kop soos Commander Crous, glo vir my as die man iets besluit het sal hy dit maak gebeur, soms te koste van homself, maar gebeur sal dit gebeur. Sy planne is nie altyd die beste nie, maar soos ek al gesê het :" The body goes where the mind goes " en glo vir my hy het volle beheer oor wat hy doen en wat hy wil doen.
Dit was ook vir my lekker om met al die ander deelnemers te kon gesels en hulle ervarings te kon deel. Ek het 'n skuldgevoel gehad teenoor Gerda, ek het haar die eerste keer ontmoet by Malekholonyane, waar sy en Errol vir ons gewag het om in te kom. Ek kon sien sy was lus om net bietjie te gesels en te hoor hoe dit met ons gaan, sy het my ook meegedeel dat ek met my verspotte rubrieke haar geïnspireer het om aan die Freedom deel te neem. Ek het my lyf race snake gehou en die gesprek kort geknip, moes nog gaan stort en eet. Die race snake houding het my baie gepla na die tyd, dis nie wie ek is nie en glad nie wat ek wil wees nie, en ek is baie spyt oor my gebrek aan goeie maniere, mag ek dit nooit weer doen nie.
Gerda het egter net haar nederige self gebly en ek is baie bly dat ek die geleentheid kon kry om haar geluk te kon wens met haar uitsonderlike prestasie, ek sien haar prestasie in dieselfde lig as Glenn s'n. Dis soos David tereg sê die eintlike wenners is nie noodwendig die wat op die poduim staan nie.
Dit was vir my 'n wonderlike voorreg om die geleentheid saam met al die tungstens te kon deel, dankie dat julle al julle ervarings en slim planne met my gedeel het.
Met die regte borg sal ek julle planne hopelik volgende jaar met julle kan deel, anders maak ek stokkie koffie vir julle langs die pad !

No comments:

Post a Comment