5/12/2015

2015 Freedom Challenge.....

Dis weer ek en Tim, ons het laas in 2011 saam gery en dit was 'n baie spesiale ervaring vir my.

Ons ry weer die Freedom Challenge, hoekom sal net ek alleen weet en ek weet nie, nog nie genoeg ervarings opgebpu vir my ou dag nie.

My Pa het my nou die dag gesê ek moet die dinge doen wat ek graag wil doen terwyl ek nog jong is en terwyl ek dit nog kan doen.

Ek lees nou die dag iets wat ek glo nogal betrekking op my lewe het :

Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit... What a ride!

en dis hoe ek my lewe wil lei !!!

Ek weet nie wat die jaar se Freedom Challenge ervarings vir my gaan inhou nie, ek het so vermoede dit gaan baie hard wees, om een of ander duistere rede het die Freedom Challenge komitee besluit om my in die laaste groep te plaas, volgens my hoort ek nie regtig daar nie, die manne wat saam met my wegspring is heeltemal te vinnig na my sin.....

Die grootste voorreg vir my is om weer saam met Tim te kan ry, oor die jare het ons baie groot vriende geword, ons deel dieselfde uitkyk oor die Freedom Challenge, dieselfde spoed, wel hy is heelwat vinniger as ek in die dag en ek dalk meer aanhoudend in die nag.

Ek bevind my in 'n drieman span saam met Stuart Roos ( die Ingelsman) en Ivor Jones ( die Boer ) en dit klink my hulle is baie goed voorbereid vir die Challenge, die "mix grill train" kan my dalk net aanspoor tot nuwe hoogtes en minder slaap........

Oor 'n maand en 'n bietjie sal ons egter weet wat gebeur, hoop dis net goeie ervarings !!!

No comments:

Post a Comment